Leta i den här bloggen

måndag, augusti 30, 2010

Kära lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur

Dagen har gått jättesnabbt vilket är ett bevis på att jag har haft roligt :D
Lunchen va 1 timme och 40 minuter så Frida, Louise och Johanna gick ner till Åhléns. Jag & Marielle hade tänkt hänga på men hon hade ont i foten så vi gjorde inte det. Men det blev ändå att vi drog oss neråt sen för vi va rastlösa. Sara och Josefine vad med en stund men sen kanske dom tröttnade ^^

Det slutade i alla fall med att vi hamnade i Margretegärdeparken xD









4 kommentarer:

Marielle sa...

Haha fan va sweet. Jag ser fan jättegirig ut på bilderna.. Detta är inte illa. jag är rädd för mig själv. as usual. suck. ;) men kul varé iaf (y)

Bea sa...

haha nä vad snackar du om? :O du e söt som vanligt å hör sen! :D
aa det var riktigt skoj ;) <3

frida sa...

söta ni e som lekte där!! :D <3

skulle skriva lite grejer, men så ringe telefonen, så kom pappa xd så jag kommer inte ihåg xdd

Bea sa...

haha vi e lite barnsliga ibland men det ska man va ;) åh, nu blev jag ju nyfiken :O ^^ <3