Leta i den här bloggen

söndag, augusti 29, 2010

UTMANINGEN

Tjenixen igen, skrev ju förut om en utmaning och jag klarade den så nu är jag minst sagt överlycklig! :D
På jogg.se (nördigt?) kan man mäta sträckor där man bor med hjälp av kartor, göra rundor, skriva träningsdagbok o.sv och jag blev idag sugen på att hitta en ny tur annat än cykel/gångvägen jag sprungit på tidigare.

Hittade en bra och den var på 4.81 km! Och jag sprang den utan att stanna en enda gång! Jag är helt fascinerad över att jag lyckades men det var ju helt klart tack vare andra andan. Det var en sådan underbar känsla att känna "jag kommer klara det här". När jag var framme i mål om man säger så så kände jag att jag hade kunnat fortsätta springa hur länge som helst :D

Om ni nu tänker "det där va väl ingen utmaning" så var det det för mig för jag har inte sprungit så långt tidigare utan att pausa. ^^

Inga kommentarer: