Leta i den här bloggen

tisdag, augusti 10, 2010

The reason why we were created; just to be loved and love...

Inte hänt så mycket idag, har varit i Uddevalla. Bussen hemifrån var bara en halvtimme sen också men det gjorde för en gångs skull inte så mycket. Bussarna här är banne mig alltid sena!!! :O Imorn måste jag ut och springa, känner mig riktigt taggad faktiskt :D vad har hänt med mig egentligen? Jag som tyckte det var tråkigast i världen förut... ^^

Imorn blir det Torp, får se om jag hittar nåt kul. Jag och pappa ska kolla efter någon present till farmors pojkvän (det e lika kul att säga varje gång för det känns så annorlunda att säga så om sin farmor men men). Han fyller i alla fall 70 på fredag och ska ha öppet hus på lördag så då drar vi dit en stund.

Ha det bäst denna goa kvällen! ;)

2 kommentarer:

marre sa...

sv: precis ;D

hahahah ja de hörs roligt också xD

Bea sa...

visst gör det ^^ haha :*