Leta i den här bloggen

torsdag, augusti 05, 2010

"Saltön"

Hemma igen. När jag sa hejdå till både Hampus och Fabian frågade dem om jag verkligen var tvungen att åka och det var jag men ska dit snart igen, det är jag säker på.
Här kommer lite bilder i alla fall. Jag kan ju inte säga att jag är en mästerfotograf precis men det får duga ändå ;)
Nackdelen med att vara hemma igen e att jag e rastlös men det ska jag ta och göra något åt imorgon och på lördag åker jag till Ljungskile.

Måste bara berätta en sak om Daniel, hörde att han fått nåt bett eller nåt och hans ben hade svullnat upp så att han inte kunde gå. Han fick gå till sjukstugan dem hade på festivalen där han är men det de gav honom hjälpte inte så han fick åka till sjukhuset. Det vet inte vad det var för nåt men han fick en kortisonspruta och gick runt på kryckor idag men nu e det bättre. Kanske lite ointressant för er att veta xD

Nu till bilderna (som kommer i "fel" ordning med det senaste bilderna först ^^)


Vy från Skaftöbron på väg hem.


Firade Fabian som fyllde 11 år i måndags.


Fin bild på tårtan som vi beställde från Mareld, fast jag smakade inte. xD



Elliot cyklade utan stödhjul, Josefina släppte i några sekunder (utan att han visste såklart) och då cyklade han själv. :D


Fabian den tokstollen ;)


Kusinen Robert va igång och sågade ner grenar från ett träd och körde med trimmern.


Ute på svampjakt i skogen. Jag hittade först fast bara bebiskantareller men sen när vi hade gett upp hittade vi på två ställen.


Sist men inte minst så va det höststämning på kvällen med levande ljus. Passar bra att det är just tre ljus för det står för tre personer för mig som inte lever längre men som finns hos mig ändå <3

Inga kommentarer: