Leta i den här bloggen

torsdag, augusti 26, 2010

Silently the tide shifts the sand

2 lektioner hade vi idag och det var gympa och naturkunskap. Säga vad man vill om naturkunskapsläraren men engagerad va hon! Gillade henne faktiskt på nåt klurigt vänster, så mycket bättre än honom vi hade sjuan till nian. Går inte ens att jämföra.

Man kunde stanna kvar efteråt om man ville men jag orkade inte, Daniel skulle ändå ta samma buss så han passade plats åt mig. Den var verkligen knökad så det va tur att han gjord det. :O

Nu har jag varit ute och joggat och det gick väl helt okej. Ökade takten sista raksträckan och tog i allt vad jag hade den sista biten. Men jag har ju inte stretchat nånting efter jag har sprungit... Har blivit jättestel haha men nu ska det bli ändring på det, så stretchade efteråt idag iaf ^^

3 kommentarer:

Marielle sa...

sv : nr 14: HAha neee, överhuvutaget xDD händer alltid ): nr 1: hahahhahah det är lugnt bea ;DD bara du är medveten om att jag skickar korta svar men inte menar något dumt! hahhaha :DDD nr 11: pfff!!! xDD

Bea sa...

haha men jag tycker det e roligt xD
okej så bra, aa det e jag men tkr inte alltid jag får korta svar ^^
men det e ju sant! :D <3

Marielle sa...

sv: jaa haha ): började typ häromdagen xD nee? hahhah läskigt :D <3