Leta i den här bloggen

måndag, augusti 23, 2010

En "kärleksförklaring"

Okej jag vet att jag tjatar om jogging hela tiden, det har blivit mer regel än undantag. Ni behöver inte läsa för jag förstår om ni har tröttnat nu. Men shit vad jag har börjat älska det! Helt sjukt med tanke på att jag verkligen hade ångest inför coopers test (2 km) förra året :O
Men nu känner jag att det är en befrielse, ett sätt att rensa tankarna som är riktigt härligt. Kan inte beskriva så mycket mer men det blir nästan som en drog, man måste ut och springa. Blir sugen på att ge sig ut t.om. ^^ Och om man känner sig på dåligt humör så blir man piggare (låter konstigt men så e det) och på bättre humör. :D Om nu inte coopers test kommer gå bättre nu så dööööööör jag....
Det var det jag hade att säga för tillfället haha

2 kommentarer:

Marre sa...

JAG KLARADE 600 M UTAN O STANNA! OMG! DET ÄR OTROLIGT! och nu kanjag inte göra annat än att hålla med dig!

Bea sa...

hahahahaah vad du nedvärderar dig själv! Du har ju klarat coopers för bövelen! xD visst e det underbart när man väl börjat? :D <3