Leta i den här bloggen

tisdag, augusti 17, 2010

Ullared xD

Haha ni kan inte gissa vad som slog mig precis? Min senaste vistelse i Ullared på Gekås för några veckor sen. Det första man såg när man kom in var en massa t-shirts m.m där det stod saker i stil med "Jag (L) Ullared" och "Jag (L) Morgan". Serien har tydligen blivit stor? Såg Morgan och tv-teamet som spelade in andra säsongen, var bara några meter ifrån men jag undvek dem för jag ville inte bli filmad hahah. Sedan såg jag Adam Tensta flera gånger ^^)
Värst va "kändisar" det var där då... :P
Hittade en massa grejer som vanligt, gillar verkligen Gekås :D Har blivit som en tradition nu att åka dit varje sommar med Eva m.fl (som är mammas barndomskompis och bor ca en timme ifrån Ullared).

Det var det jag hade att säga för tillfället, tjosvejsan!

2 kommentarer:

Frida sa...

cooooolt!!! :D såg åp reklam att det skulle bli en till säsong xd Sara sa: jaaaaa :D den SKA jag se!!!

jag tycker den e töntig :p (A) ;)

sv: thanx :D den köpte jag i vegas :p haha, inte MED en människa men tillsammans med en ;) hahaha ;) Ohja!!! :D det e überskoj!!! :D<3

Bea sa...

haha visst va det ;) såg nåt avsnitt av serien men håller med det e töntigt xD

naw very nice, hahaaahhahahaha missförstod lite där tror jag ^^ yeah det e najs! :D <3