Leta i den här bloggen

måndag, augusti 02, 2010

Längtar efter höstmys









Okej jag erkänner, många inlägg på en gång just nu men sånt e livet. Blev verkligen sugen på att blogga och bästa sättet att stilla behovet är väl just att blogga? ^^

Längtar efter höstmyset nu, med stickade gosiga tröjor och strumpor och alla härliga löv.

Att butikerna har fått in en massa fint gör ju inte att man längtar mindre precis ;)
Bilderna ovanför är några saker jag gillar inför hösten.


De två översta tröjorna kommer från H&M och resten är från favoritaffären just nu: Monki. Får se vilket av detta jag slår till på men en sak är säker, hängslebyxorna kommer inom en snar framtid hänga i min garderob. Det ska jag se till ^^

2 kommentarer:

Frida sa...

Snyggt!!! :D älskar den långa svarta tröjan!! :) hängslebyxorna e sååå du!!!

Gött att du bloggar mot din blogg lust!! ;) :* <3

Bea sa...

man tackar, e sugen på att köpa allt, hur ska detta gå... xD naw va bra att det e så jag :D

haha aa nåt måste man ju göra åt det ;) <3