Leta i den här bloggen

måndag, augusti 23, 2010

Back to school

Då var första dagen av tvåan i gymnasiet avklarad :D känns så himla konstigt att vi är tvåor nu och inte ettor, det känns fel på något vis men riktigt gött ändå. Det var en slapp dag för vi fick bara lite papper som vi gick igenom och sen fick vi sluta.
Jag, Frida och Marielle drog ner på "stan" och hittade alla tre varsin sak som vi köpte på Åhléns. Marielle köpte en svart & vit prickig pärm ;) Frida en nagelfil och jag ett nagellack. Har haft den färgen förut (Hong kong från Mavala) och jag älskar den verkligen!

Ska snart ge mig ut på en efterlängtad joggingtur, kommer antagligen inte gå lika bra nu när det var en vecka sen sist men man måste ju börja nånstans xD Det ska bli härligt i alla fall.

Schemat för den här perioden verkar bra. Sömnad 4 av 5 dagar i veckan och sen blir det keramik med Louise på onsdagar haha
Slutar tolv imorn (och på onsdag?) denna veckan på någon av dagarna åker kanske jag, Friday och Marlo till Frölunda torg! Håller tummarna för att den snygga jackan jag sett på Monkis hemsida ska finnas där men jag börjar ge upp hoppet eftersom den inte fanns i någon affärerna i centrala Göteborg "/ men men den som lever får se ;)


kass bild men det är aprikosskimrigt typ :D


Frida gav mig den här idag (hon fick pengar för den men hahah) Hon var i Ullared på Gekås i lördags och då frågade jag om inte hon kunde leta efter en kalender åt mig. På Torp kostade en liten kalender (mkt mindre än denna) runt 60 kr! :O men den här är så värd sitt pris, nämligen 25 kr :D TACK FRIDA!

1 kommentar:

frida sa...

Nemas problemas ;) :D skoj att kunna göra tjänster ;)