Leta i den här bloggen

tisdag, augusti 24, 2010

Yeah man!

Hello alla goa glada gubbar! ;)
Inte hänt mkt idag precis, lyckats skrämma stackars ettorna ytterligare möjligtvis.(snyggt rim?) Blev placering i sysektionen och inte så mycket mer. Sen öste ju regnet ner! :O (Rim igen haha) Blev ju halvt dränkt för det blåste så mycket att paraplyt inte ville samma sak som jag... Man har ju inte alltid turen med sig precis xD Som tur var så hämtade pappa mig vid "stora" vägen så att jag slapp gå lite mer än en km i ovädret. Vad har jag för mig för tillfället? Lyssnar på musik och har en udda smskonversation med Frida ^^

Randombild ;D asså jag döööööööööör :O Billy Zane i filmen Dead calm <3

2 kommentarer:

frida sa...

vilken fin smskonversation vi hade ;) :D götet imorrn!!! :D <3

Bea sa...

aa visst hade vi hehe ;) jepp å jag e taggad! fast kommer bli grymt besviken om jackan inte finns nu för som jag har letat! :O håll tummarna :D <3