Leta i den här bloggen

onsdag, augusti 18, 2010

Överraskning

Farmor ringde förut men det var dålig mottagning så ingen av oss hörde varandra. Men till slut (fjärde försöket) så sa hon att Birgitta och hon hade varit och plockat svamp i Dalsland (känns knasigt att säga för mitt hjärta tillhör Bohuslän ;) och de undrade om det fick komma förbi. Hon sa att det bara skulle vara utanför och titta men jag sa att de kunde komma in också xD Hon e rolig ibland. De hade i alla fall hittat ca 6 liter var, bra ställe det där =) Men vi e inte så förtjusta i svamp i den här familjen så vi bryr oss inte om att leta efter det, blåbär är min melodi istället :D
Lyssna upp nu Skrädderi & Design! Birgitta kommer antagligen hälsa på på torsdag, bara så ni vet =)

Goodbye for now ;)

3 kommentarer:

frida sa...

Nice :D svapm e gott i mat! ;) inte rå :p tanken slog mig först att du menade läraren, men var inte säker ;) nice!!! :D kollade precis på schemat, och än så länge har vi en lektion på tisdagar, och jag har matte på efter middagen, torsdag, men inget mer ;) soft i tvåan!! ;)<3

Marielle sa...

svar till frida: vi har sömnad på måndag också :P

hahhahah neee?! fan va awesome :D:D:D:D tänk vilken kontakt du har med birgitta! hahahha helt fräääckt :D

Bea sa...

Frida: gillar champinjoner men that's about it ^^ shit det lät verkligen slappt xD <3

Marielle: yeah visst e det, hon å farmor plockade lite äpplen från vårat träd haha xD

Hur orkar ni redan ha varit inne och kollat upp sånt???? :O ni e ju galna! ;) <3