Leta i den här bloggen

torsdag, augusti 19, 2010

Moahahah

Förut konstaterade vi (jag, Frida & Marielle) att vi alla har bloggar så nu kommer antagligen dagens händelse upp på tre ställen med nästan likadana kort men vem bryr sig? ;)
Har i alla fall haft en mysig dag. Fikade på Briggen (om det nu heter så?) och jag åt macka och världens goaste smoothie! :D jordgubb och vanilj, va så sjukt sugen och den va kanon. Love smoothies =)
Sen spanade vi i affärer och jag kan säga att vi va inne på JC men hittade inte det jag sökte, are you following? ^^
Köpte ett par strumpstickor 3.5 på coop för har letat efter den storleken och sprarade typ 2 kr på att köpa dem där xD och en grön t-shirt på Gina tricot för ett presentkort jag hade.
Tog även ett H&M magazine för lite tidsfördriv senare ikväll :P



Tack för en go dag! :D Glad att jag lärt känna er busungar ;)





Mössorna jag än så länge gjort som jag ska sälja hos min faster inför jul :D vantar och strumpor blir det också som jag sagt tidigare och bilder kommer allt eftersom. =)

3 kommentarer:

Marielle sa...

Gud. Den bilden på mig är så inte... charmigt.

Bea sa...

men vad e det jag läser??? jag tycker den e underbar :D <3

frida sa...

Marre sluta nu!!! :D den e jättefin!!! :D jag e seg nu, det har hänt så mycket!!! ;) <3 jag e glad att känna er oxå!!!