Leta i den här bloggen

lördag, augusti 28, 2010

Every little thing she does is magic

Hahahaha måste bara berätta att Daniel va så sjukt rolig nyss. Jag och pappa skulle gå å lägga oss (eller nu fastnade ju jag vid datorn men ändå...) och när jag kommer upp för trappan så snarkar Daniel jättehögt! Jag kikade in i rummet och han hade somnat med datorn på bredvid sig och taklampan tänd. Så pappa gick in och stängde av och släckte lampan. Precis när han stängt dörren ropar Daniel surt "BEA! BEA!" Han anklagar mig när det var pappa som var inne i rummet :O ^^ Papppa frågar typ vad han vill och Daniel frågar varför vi stängt av och så. Vi svarar att han sov. Han bara "Jag sov inte!" hahahahahaha nä eller hur xD

Mina vantar med stjärnmönster blev klara idag och det var första gången jag gjorde såna så blev riktigt nöjd faktiskt.





Shit ni måste vara trötta på att jag snackar om samma sak hela tiden men kan bara inte låta bli... Till höger på den här bilden (som inte är så bra ^^) ser ni fullmånen och till vänster stjärnan som lyser så starkt som jag berättat om en gång tidigare. Det kanske är polstjärnan vem vet men det spelar egentligen ingen roll. Jag pratade ju om att jag tror att alla har en stjärna som lyser för en.
För mig känns det här som om det är mamma som vakar över mig... <3

2 kommentarer:

Freddie sa...

sv: du e bäst!!! punkt slut!!<3

jag blir aldrig trött, tänker inte ens på att du kanske pratar om samma sak? vet inte om vilken samma sak hela tiden du syftar på xd detta blev lite fel kanske, men hoppas du förstår!!! <33

Bea sa...

haha nä opunkt slut, du e!! :D

så bra, det e det viktigaste och jag förstod vad du menade hihi <33