Leta i den här bloggen

måndag, augusti 02, 2010

It's been a while...

Har haft den här bloggen ett bra tag nu, snart i 5 år men har inte varit så aktiv det senaste precis. Men nu tänkte jag försöka mig på det här i alla fall så får vi se om jag tröttnar igen eller inte xD

Tänkte visa mitt senaste projekt som jag gjorde igår. Hittade ett par gamla jeans som pappa hade på 80-talet eller nåt och bestämde mig för att kapa av benen på dem och göra ett par shorts istället. Älskar höga midjor! ;)

3 sätt (av många) att styla dem på:




1. med en skjorta för en lite mer "dressed up" look. Den jag har på mig här är en ljusblå variant som mamma haft tidigare.




2. stor tröja med långa ärmar som är upprullade och klackskor (var bara tvungen att testa dessa som jag hittade ute i förrådet i en låda, även om jag aldrig använder såna annars) ^^




3. slapp t-shirt (den här kommer från Monki) gör det hela till en enkel sommaroutfit


Någon favorit av dessa tre? ;D

Inga kommentarer: