Leta i den här bloggen

lördag, augusti 14, 2010

Kalas för farmors pojkvän ^^

Nu har jag landat igen, blev några timmar där ändå. Massa nytt folk va det också och mycket bus med småkusinerna blev det. :D En tant som var Rolfs sons frus mamma (hängde ni med? xD) sa två gånger att hon tyckte att jag å pappa var lika xD att det syntes att jag va hans dotter, den har jag aldrig hört förr faktiskt :O bara hundratals gånger att jag e så lik mamma... ja nån blandning av dom e man ju haha

När jag ringde Daniel förut fick jsg reda på att jag fått en stickbeställning från en av hans kompisar. En rastafarimössa ska det bli, har alltid gillat såna. Och nu måste jag sätta igång min massproduktion med strumpor, vantar m.m till försäljning hos min faster nu till hösten :D spännande att se hur intresset är och om jag får sålt nåt =)


outfiten idag blev såhär till slut, 80-talsinspirerad kallar jag det. ^^ You gotta love the 80's! :D


Baksidan huset hemma hos Rolf. Pappa och Hampus i bakrunden.


Frågade om jag fick ta ett kort på Hampus och då slängde han ner på gräset och posade, han e bara för skön ;)


Han ville att jag skulle ta ett till kort ^^

4 kommentarer:

frida sa...

SNygga kläder du köpt!! Nice med kalas! :)

sv: den var jättebra!! men inte riktigt thriller känsla tycker jag, inte så himla läskig :p ;)<3

Bea sa...

man tackar :D haha ajjemän ;)

haha det tyckte jag den va xD testa att se den när du e ensam hemma får du se ^^ <3

Marielle sa...

guuuh va snygg outfit :D va birgitta där? haha ;)

Bea sa...

tack din lilla gullunge ;) blev nöjd och det va superbekvämt :D haha nä det va hon inte, hon känner ju inte Rolf... xD <3