Leta i den här bloggen

lördag, augusti 14, 2010

GÖTEBORG :D

oj oj vilken go dag :D innan jag glömmer det måste jag bara berätta en sak som jag å Marielle råkade ut för idag. Vi var på väg till centralen när en kille stoppar oss och säger "kan jag få låna en cigg?" Marielle svarar att vi inte röker och då säger han surt "e du bäng eller?".
Han får väl ta å köpa sig cigaretter själv om han nu vill ha det ^^


sötnosen, utsikt från paprika där vi åt lunch & min baguette som ser ut som en smilie eller en ninjaturtle ^^


Jag vet vilka hennes favoritfärger är... ;)




mina köp idag: linne, örhängen från Gina tricot, jeans JC, kofta Monki, svart huvtröja H&M.


outfit-tips av marlo. Kanske ska se ut såhär på "kalaset" imorn? (eller senare idag blir det ju xD) är kär i koftan, den är helt underbar! vill nästa köpa en likadan fast röd som också finns... hahah

2 kommentarer:

Marielle sa...

Awesome! jag snor en bild btw ;)
jaa outfiten blev awesome bea! :D och jeansen satt sooo braaoo! och gud jag fick jävligt många plagg kom jag på :s dock inte så mycket höstkläder, HAHA! :o <3

Bea sa...

sno på ;) naw tack, e inte van vid så tajta längre men men ^^ jepp det fick du :D hahaha skrattar du åt det där med koftan nu... xD <3