Leta i den här bloggen

lördag, augusti 21, 2010

I wish it would rain down on me

Härligt det var att sova ut idag, blev från tolv till tio och det kändes som att det behövdes. Regnet öser ner utanför men det är riktigt härligt att det regnar idag faktiskt. Idag ska jag fortsätta sticka (förvånande va? ^^) på ett par vantar med stjärnmönster som jag började på igår. Blir riktigt bra faktiskt. :D Och sen blir det lite städning också haha.
Längtar till måndag och skolan nu faktiskt. Ska bli härligt att träffa alla igen och sy en massa. =) Jag hoppas schemat på onsdagar är bra för sen har bl.a. jag & Marielle valt en eftermiddagskurs utöver skoltid (16 - 18 på kvällen) nämligen engelska. Får se hur det går, kommer antagligen va ganska slut när man kommer hem men det är det värt.

Vad ska ni hitta på idag i det här vädret? :P

Till en annan sak; ni anar inte hur sjukt sugen jag e på att åka till Mexico! Vill dit nu! Blev ju bjuden dit tidigare iår. Min mammas kusinbarn (som jag har kontakt med på Facebook) sa att jag, Daniel å pappa fick komma dit på något lov om vi ville o.sv. Vill så gärna träffa alla där... Vill egentligen utomlands överhuvudtaget. Grekland, Spanien, Italien, London, New York är också ställen jag vill till. ^^ Hittills har jag bara varit i Norge, Danmark och Polen och nu vill jag se andra delar av världen och jag vill flyga. Har aldrig gjort det. xD

2 kommentarer:

Marielle sa...

Haha du har i alla fall sett annat än bara sverige ;)

Bea sa...

mm men ändå xD <3