Leta i den här bloggen

onsdag, augusti 18, 2010

Huppigupptäcksfärd









Idag blev det en sväng med bilen till Bengtsfors för pappa å jag va lite nyfikna på hur det såg ut där. ^^ Vi gick runt lite och käkade glass och kom till Dalslandskanalen där vi satt en stund och kollade på fåglarna som simmade runt, älskar deras simfötter! Såna skulle man ha. =)

Sen hämtade vi ut busskorten som kommit och när jag kom hem var det e paket i brevlådan till mig :D Hälften av det jag beställt från H&M hade kommit = en glad överraskning ;)

För övrigt så struntar jag i att springa idag efter det känns som jag har en förkylning på gång och jag vill inte göra det värre. Men e fortfarande riktigt sugen på att ge mig ut. "/
Jaja vi får se om mitt kiwikäkande hjälper xD

2 kommentarer:

marre sa...

Oooj har du redan fått ditt busskort! i haven't o: knasigt värre

Bea sa...

jepp det har jag :D fast fick hämta ut det då men :P