Leta i den här bloggen

torsdag, september 02, 2010

Trött som en åsna

Shit vad jag e seg nu och det e anledningen till att jag ligger efter lite med bloggandet. Igår va det eftermiddagskurs i engelska så slutade klockan sex. ^^
Men det e värt att ha gått den kursen sen (engelska B). För övrigt känns det som det e mycket just nu, har inte kommit in i skoltempot än men det e ju bara andra veckan än så länge.

Idag hade vi orientering på gympan och jag har panik inför provet som e om exakt 2 veckor... ;( suger på att orientera!

Nu kommer i alla fall lite bilder från de senaste dagarna.

Färgade underhåret på Frida hemma hos mig i tisdags, blev bra tycker jag =) älskar hennes gulliga min på andra bilden! :D






Flätade hennes hår dagen efter (igår), spännande med färgskiftningarna ;)


Den här utbakade gjorde hon själv, ville se om det blev någon skillnad färgmässigt.


Estetiska valet igår, jag och glada Louise har keramik! roligt hade vi i alla fall. Träffade några kompisar till henne som vi "hängde med" på rasten. Roligaste kommentaren va nog när han Louise kallar storebror sa att Joel va en av de snyggaste på skolan. Gick ju i samma klass trean till nian, han e go =)




min klocka xD den andra brände jag inte, va bara på skoj



Louise grejer som ni ser, apelsinen e cool (Y)

Inga kommentarer: