Leta i den här bloggen

torsdag, augusti 12, 2010

som ny igen =)





Idag känns det som jag har hunnit med en hel del. Jag har varit ute å sprungit, städat och färgat håret (vilket verkligen behövdes)
Det är lite trixigt att färga håret på sig själv måste jag erkänna men det går bättre och bättre för varje gång. Detta var tredje gången om jag inte minns helt fel. I vilket fall blev ju resultatet bättre än innan så jag är nöjd. Syns nog inte så tydligt på sista bilden men det är en varm guldbrun nyans jag använt den här gången.

Vet att bilderna e lite knasiga ^^ orkade inte göra mig iordning nåt vidare idag heller :P

4 kommentarer:

FiffigaFrida sa...

snyggt!! :DDD jag har aldrig färga håret på mig själv :p

Bea sa...

man tackar :D haha okej, gillar att du skrev fiffigafrida ;) <3

Marielle sa...

HERREGUUUUUD!!!!! jag tänkte inte på det :oooooo :o haha förlååååt, men resultatet blev i alla fall jättebra! :D <3

Bea sa...

hahah gullig du e ;) jag tycker på ett sätt det va bra att du inte tänkte på det om du förstår va jag menar :D tack så mkt <3