Leta i den här bloggen

söndag, augusti 29, 2010

Silent running

Hello och godmorgon på er!
Det e bara jag och Garbo som e vakna. Jag gick upp vid åtta hahah
Ska ut och plocka gräs snart (till Garbo alltså... :P) och man känner sig alltid lika knasig när man gör det. Grannarna undrar nog vad man ska ha det till ^^ På tal om det så är Garbo 8 år nu tror jag och marsvin blir i genomsnitt 5 år. Så hon verkar ju bli bra omhändertagen fast hon e allt en liten tjockis nu. XD Men om hon inte har så lång tid kvar att leva så tycker vi att det inte gör nåt om hon e det, utan hon ska ha en så bra sista tid som möjligt. =)

Idag ska jag utmana mig själv, skriver mer om det senare ;)

Hade tråkigt förut så det fick bli en ansiktsmask. Väldigt fina cambilder här jag vet. xD
Den jag använde idag är Niveas Active purifying mask som jag köpte i Ullared sist, riktigt bra!


Andra bra produkter jag gillar. Vänster till höger: peeloff mask från Nivea, porplåster från Nivea (låter lite knäppt men funkar sjukt bra), peeloff mask från Oriflame, lermask från Oriflame

2 kommentarer:

freddie sa...

nice!! :) det e gött med ansiktsmask!! och känns skönt efteråt! jasså? vad e det för utmaning? ;)

coolt att garbo blivit så gammal!! :D gott med gräs ^^ (för henne asså ;))<3

Bea sa...

aa det e underbart med ansiktsmask :D ska precis skriva ett inlägg om utmaningen ;)

aa det e lite fräckt faktiskt :D aa haha du skulle hört henne när jag skulle gå ut, hon pipskrek verkligen! (kunde inte gå ut och plocka igår när det va oväder...) hon va inte lite sugen kan jag säga haha =) <3