Leta i den här bloggen

söndag, augusti 22, 2010

Waiting for a star to fall

Igår när jag skulle lägga mig och dra ner persiennerna så var det något som drog till sig min uppmärksamhet. Nämligen en stjärna som lyste jättestarkt på himlen. När jag kollade lite nogrannare så såg jag att det var stjärnklart ute men dem andra stjärnorna syntes inte alls lika tydligt. Den här starkt lysande stjärnan vet jag i alla fall vad den symboliserade för mig.

Jag har alltid älskat när man går ut på natten och det är sjärnklart. Man kan bara stå där hur länge som helst och glömma bort allt annat. Jag kommer ihåg när jag var liten så letade jag efter den som lyste starkast och sa att det var min stjärna. Sen letade jag efter en till och sa att det var Daniels. Att dem lyste för oss.



bild från google.se

Inga kommentarer: