Leta i den här bloggen

onsdag, augusti 25, 2010

Gothenburgo con mis amigos

I skolan idag började vi med sömnaden och ska sy ett par shorts (är en detalj egentligen men kan användas sen och ändrade mönstret så att dom kommer passa mig) och ska sy mina i ett petrolfärgat ull/polyestertyg. Vill ha klart dom nu så att de kan användas! xD

Slutade i alla fall tolv idag så drog till Göteborg med Marielle, Frida, Johanna och Louise men jag å Marielle åkte vidare till Frölunda torg. Vi båda va otroligt trötta å sega och en ca 40 min bussresa gjorde det inte bättre (den gick via Fiskebäck så snacka omväg...)
Hade inte ätit sen frukost och va desperat så köpte macka å smoothie på Hemköp. xD Spanade efter jackan på Monki men den fanns inte! ;O Nu får jag panik för jag vill ha den! Vart i hela friden säljer dom den?

Blev i alla fall en vinröd sjal från NewYorker, orkar inte lägga upp bild nu bara ^^

Daniel tog samma buss som mig från Uddevalla och hem och vi båda va pratsugna. Det va riktigt mysigt att prata så mycket med honom (det hör tyvärr inte till vanligheten menar jag, men på bussar händer det ibland konstigt nog)
He is my second half, what would I do without him? <3

Inga kommentarer: