Leta i den här bloggen

onsdag, september 29, 2010

Har jag tappat hjärnan och gått vidare utan den eller?

Asså jag vet inte vad det e med mig men kan inte tänka idag tydligen. Var och skrev in oss (jag & Daniel) på körskolan och bokade även varsin körlektion på måndag och sen när jag pratar med Marielle så påminner hon mig om att vi ska till linverkstaden då så det funkar inte! :( sen sa jag typ att jag får ta det på onsdag efter skolan men då har vi ju engelska... hahahaha så hoppas nu på att det finns antingen tisdag efter skolan eller fredag innan skolan XD

Det e mycket nu med engelskan, materialkunskapen, mönsterkonstruktionen, svenskan, gympauppgift, APU plats och körlektioner ^^

Bilder (en för varje dag) från i måndags, igår och idag


Louise testar Fridas glasögon


Hur jag ska drapera livdelen på min klänning :D


Tryck jag gjorde på keramiken, blev en vas typ xD

5 kommentarer:

Marielle sa...

coooooooooooooooooolt med de keramik grejen! :D och din klänning, kan fortfarande inte sluta titta på den!

sv: jag vet inte, du menar han och honom? <3

Louise sa...

Hahaa jag känner mig snygg ;) klänningen kommer bli super! :D <3

maaaaaaaaaaaaare sa...

sv: hahahahahhaah vi antydde inte att ni hade tråkigt, vi antydde bara att keramik ÄR tråkigt! :DD (eller jag i af hahha)
jo då tänkte vi på samma sak :(
haha :D <3

frida sa...

haha, det blir så ibland ;)

fint tryck på keramiken!!! :DD ssaäger som marre in klänningen!!! :Oo totally ASM!!!<3

sv: skrev bara sanninge. <3

Marielle sa...

sv: hahahhaha xD or NOT! XD
haha :D