Leta i den här bloggen

söndag, september 26, 2010

Nytt... :S



Hemma igen och guess what? Hittade såklart grejer xD skäms för att jag köper saker hela tiden, inte bra Bea, inte bra!
Blev det här iaf, har ju letat efter en längre vinterjacka och här har vi en :D skjortan va så himla gosig så kunde inte låta bli ^^

Nu är bara frågan hur jag ska fördriva resten av dagen: läsa i boken och skriva läslogg, ut och springa (idag eller imorn?) eller göra läxor (mönsterkonstruktion, naturkunskap eller engelska)?...

4 kommentarer:

Marielle sa...

what? naturkunskap? :O

hahaha åååh va snygga grejerna vaa! :DD

sv: haha aa absolutely ^^
bra, hahhahaha, tror jag :o xDD <3

frida sa...

Snygggt!!! :DDD

säger som marre: What? naturkundskap??

Frida sa...

sv: jag skulle i´nte heller få något för det, men kroppen känns så mycket bättre utan godiset :p
Eller hur e han!!! :DD
det kommmer bli sååå sketa skoj med jeansen!!! :DD e fortfarande sur på kanpphålsmaskinen bara xd<3

Frida sa...

sv: hahahahaha xd då måste jag oxå göra så jag får streck ;) men orkar inte xd

precis ;) och det e inte så jobbigt ändå, det jobbigaste var att den förstörde!!!<3