Leta i den här bloggen

torsdag, september 09, 2010

Say it if it is worth savin me








hahaha vilken dag det har varit. Kommer knappt ihåg vad vi har gjort. ^^
Vi började med mönsterkonstruktion och sen hade vi gympa. Jag, Frida och Marielle joggade en sväng för vi orkade inte köra orientering idag igen. När vi sprang förbi skolan var det en killklass (bygg) som stod med sin lärare och gick igenom nåt. När vi precis har sprungit förbi dem ropar läraren "Bra tempo!" Var han tvungen? Då stirrade ju alla på oss bara för det xD

Sen naturkunskapen då vi jobbade på med frågor och fick reda på hennes system när man lämnar in något. Då får man streck om man är helt klar med något och annars prickar. Lite komplicerat jag vet men ju mer man göt desto mer streck och prickar... ^^

Planen var att jag & Marielle skulle stanna kvar i skolan till bussarna vid fyra gick men vi orkade inte så vi gick ner till Willys. Jag köpte smoothie och Marielle godis :P Satte oss på stället där vi brukar hänga (eller inte hahaha)men jag hade problem med att få upp locket och jag blev så sur. Marielle försökte tappert hjälpa mig men hon tyckte vi skulle hitta ett ensamt offer att fråga om hjälpt. Till slut gick hon fram till en kvinna som stod några meter ifrån oss. Hon lyckades direkt såklart xD Det var inte lite skrattretande.

Sen fördrev vi resten av tiden utanför Kampenhof och jag var nära på att missa min buss för jag glömde bort tiden.

Förresten så är Daniel sjuk (IGEN!!!!!!) och jag vill för allt i världen inte bli det också så jag kör på samma taktik som sist nämligen att proppa i mig c-vitamin. Hoppas att min strategi fungerar hahah

4 kommentarer:

Marielle sa...

Hahaha lovely ;)
oh yeeaaas! Är man nyttig eller är man nyttig! Känner mig stolt som kunde motstå godisens stora frestlelse.
Hahhahaha ofc ;) <3

Bea sa...

ajjemän! jag e nyttig iaf hahah ;) du också min sötnos <3 haha det e bra det (Y) :*

Frida sa...

hahahahah :DDD nice med smothien ;) haha ;) jag hörde att han sa bra tempo xd hahah <3

Bea sa...

aa visst va det hahahha ;)aa himla knäppis han va :P <3