Leta i den här bloggen

måndag, september 20, 2010

Englishman in Sweden + en släng beslutsångest = ?

Ja ni läste rätt, lilla Bea har beslutsångest igen. Som vanligt med andra ord... Köpa det jag visade i förra inlägget eller inte?... :O Tids nog kanske jag kan bestämma mig xD

Jag säger bara "e ni stylister?" så har jag inte skrivit om en händelse idag men Marielle fattar vad jag menar heheh äh löjligt att jag inte kan släppa det för det va en obetydlig grej bara :P

På håltimman idag kollade jag och Marielle på sthlm streeetstyle hemsidan, vissa hade träffat rätt å andra inte om man säger så xD

Kolla in den här underbara snyggingen! :D



Gjorde scones igår kväll till mig å pappa (Daniel va hos Sarah) för har varit sugen på det i flera dagar xD sjukt gott! va självklart tvungen att ha te till och vad passar inte bättre än English breakfast till scones? hur engelskt får det bli? ^^)


5 kommentarer:

frida sa...

Tycker att du ska köpa dem!! :D tur att ni hade skoj på rasten utan oss ;) frågvis var jobbig idag!! frågade hela tiden: gillar du han, e ni på g? vem då? xd förlåt!!

sv: gillar oxå rubriken och sista meningen!!! :D<3

Jag är Marielle dude sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! HAAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA!!!!!!

Marielle sa...

sv: jaaaaduu, det undrar jag med hahhahahahahahha XD men plocka kantareller!! :D

frida sa...

sv: gör det!!!

meeh, hon kan verkligen vara jobbig :( <3

Frida sa...

sv: det e jobbigt! :/<3