Leta i den här bloggen

torsdag, september 23, 2010

Good old times - det var bättre förr

Nu kommer en bildbomb, kanske inte så kul för er men men :P kvalitén och vinklarna e sådär men det blir så när man tar kort på kort, i alla fall när jag gör det xD

pappa som Stevie Wonder på sin 30-års maskeradfest


myyyyyyyyys








Hos farmor och farfar på Lammö


Jag å brorsan lussar i Vero Modas skyltfönster


Vi gillade att klä ut oss, här är vi indianer


Fick alltid vara med och hjälpa till när mamma bakade



Jag, Daniel och kusinerna Micke och Andreas


Utklädd till häxa på Halloweenparty hos Ellinor (som också e med på bilden)


Backamo i Ljungskile där vi bodde med mamma sist, åh va mysigt det va där



Saknade farfar och mormor... <3

3 kommentarer:

frida sa...

Fina outifts du tagit från streetstyle!!! (orkar inte kommentera på alla ;))

ne, usch, ni hittar säkert på något bra så att ni får ha kvar det ni vill!!!<33

Nice :) söta bilder!! Coolt att ni lussat i deras skyltfönster!!!!

sv: ni var grymt bra gömda! ;) taack<3 e faktiskt stolt över den ^^

frida sa...

sv: det kan du!! :) du e snygg varje dag!!!

förstår det! men du klarar det!!! kan kanske ställa något nere i våran källare :p? ;)

hahahah ;) det hade vi verkligen!! iaf jag xdd ahahah, jag hann gå rätt långt innan ja gmärkte att dom märkt er ;) taaack!!<3

Marielle sa...

Fina bilder gumman, jättesöta verkligen :D <3