Leta i den här bloggen

fredag, september 10, 2010

This is not America

Yo!
Kort dag men det har gått långsamt ändå på nåt vis. Har känts som lördag nästan. Sömnad och svenska hade vi. Sen fördrev jag tiden med Frida, Marielle, Louise, Sara (och sedan även Sofia)
Vi tog en massa kort med Fridas kamera som kanske kommer upp på hennes blogg om jag känner henne rätt ;)
Köpte smoothie idag igen haha e så sjuuuuukt gott!!! :D

Snackade med Josefina förut och drar till henne m.fl imorn :D Hampus, Fabian & Robert ska spela golf i Fjällbacka i helgen så det blir jag, hon och Elliot och sen kommer resten hem på fredag. va längesen jag va där nu, över en månad så nu e det på tiden.

Blir pluggande på materialkunskap som en gnu i helgen också, har inte börjat än och vi har provet på tisdag! :O Vill att det ska gå bra...


Today :P
Tröja: H&M
Linne: Gina tricot
Ring: Åhléns
Halsband: Glitter (har haft det länge)
Armband: gjorda av mig



Dagens glada överraskning! :D



Paketet innehöll bl.a. den här tröjan

3 kommentarer:

maaaaaaaaaaaaare sa...

HELVETE VI HAR JU PROOOOOOOOV

Bea sa...

mm jag vet "/ hade du glömt det? :O <3

Freddie sa...

sv: hahaha ;) elelr hur, klart charmiga bilder!! i december ska jag få ett syskon, mne skönt med en cykeltur!! ;)<3