Leta i den här bloggen

fredag, september 24, 2010

Superfreak ;)

Dagen har rusat iväg vilket känns gött faktiskt, tabbade rejält på sömnaden. Så pinsamt att jag inte ens vill skriva det XD TANKSPRIDD???!! nä inte alls.... ^^

Snälla låt mig få en plats på JC på Torp under APU:n! våga inte fråga där innan mig hahahaahhah

Nu kommer i alla fall dagens outfit


långt linne: Gina tricot
t-shirt: Monki
hoodtröja: H&M
leggins: Vero Moda
skor: från Veronica
jacka: gammal från Bikbok
halsduk och vantar: gjorda av mig
väska: Wedins accent

2 kommentarer:

Louise sa...

Sweet klädsel! ;)

Sv. Tack! Ja denna gång blev det en kruka som fick slava lite ;) <3

marre sa...

Haha, jag tror de bara är dom som syr som fattar ): jag berättade en jätterolig grej för annette en gång o hon ba "what..." :(
sv: taack duuu är söt!