Leta i den här bloggen

lördag, september 25, 2010

Hungry like the wolf

Intressant för er att veta men jag va så hungrig så att jag mådde illa och hade ont i magen... Det är inget jag kan rekommendera, men nu e jag mätt och belåten. xD

Blev klar med dessa idag och sen väntar mer stickning, hur mysigt e det inte på en skala liksom? ;)




Nu blir det mer inspirationsbilder och de är hittade här. Hon e helt fantastisk på outfits, hon kan slänga på sig vad som helst i princip och det blir snyggt på henne. Riktigt coolt om ni frågar mig! =)



2 kommentarer:

frida sa...

haha ;) inte bra att hungra!! ÄT!! ;)<3

såå cola sockar!!! :DDD vill bli tant som du!!!! YOU are my inspiration!!!! <3

Marielle sa...

sv: hahaha nee jag orkar inte tyvärr )): e så sukt trött nu xD
skojar du eller, hahahha den va F-A-I-L! eller nää, men jag gjorde lite fel på instnittet och ärmhålet måste va lite längre och jag ska göra en annan vringning bak ;D <3