Leta i den här bloggen

söndag, september 19, 2010

Bored

Seg dag idag ^^ har inte gjort ett dugg känns det som xD Provade kläder för att ha nåt att göra och sen har jag städat lite grann och nu ska jag nog rensa garderoben, lämna bort sånt som jag inte använder xD

Från dagens provning av kläder:





pappas tröjor som jag provade (han använder dom dessutom aldrig xD) hur goa som helst! :D




Hittade stövlarna jag fick av Eva förra året som hon köpt till sig själv men sen inte ville ha. Har använt dom en gång xD gillar kombinationerna med kavajen och skjortan mest och den med klänningen minst om jag ska välja... ^^)




Närmare bilder på stövlarna ;P

2 kommentarer:

Marielle sa...

NIIIIICEEEE!!! :D kavajen med dom höga stövlarna, awesome (y)

frida sa...

snygga!!!! :D kavajen och skorna (YYY) !!! :D <3