Leta i den här bloggen

söndag, september 05, 2010

Hope there's someone who take care of me when I die...

Tjenixen på er!
Just nu lyssnar jag om och om igen på en annorlunda, sorglig och fin låt. Hope there is someone med Anthony and the Johnsons e det... Älskar den.
Men nog med dysterhet, hade en underbar dag igår också :D Somnade strax innan jag å pappa skulle åka in till Uddevalla ^^ Kunde inte hålla ögonen öppna å sov i en timme tror jag xD men hade ju bara blivit fyra och en halv timme hos Jossan den natten haha. .

Sussi, Liam och Sussi's pojkvän hämtade upp mig på Kampenhof vid två för jag kom inte ihåg hur man tog sig hem till Sussi hahah
Sen så åt vi tacos (andra dagen i rad för mig, yey! :D) och satt å pratade. Sen gick jag ut på gården med Linnette å Liam och vi va med några grannkompisar som hette Alice och Elin.

Sen gick jag in å drack te <3 och Sussi å Patrik kaffe då ^^ satt ute (havsutsikt, såg uddevallabron ;) och pratade :P

Sen ville Liam köra Wii-turnering så det gjorde vi. Först bowling och då vann jag första gången och Sussi andra. Sen gick Liam ut och vi andra tre körde golf. Vann båda gångerna (3-hålsbana och par på varje hål :D) men sen gjorde vi nån annan grej med golfen där man skulle skjuta och få olika poäng. Det va jag inte lika bra på ^^

Pappa hämtade mig efter han slutat jobbet vid typ halv tio och jag hade en jättego dag verkligen :D interesting för er att läsa allt detta känner jag men men xD

Ska ut och springa senare idag, e taggad! :D

Liam och Linnette kör boxning på Wii, mörka bilder jag vet "/




Bilder från skolan i fredags: Marielle, så sjukt söööt! Hennes hår e helt underbart! :D


Myspys med Frida ;)


Skor som tillhör mig, Marielle, Josefine och Sara

2 kommentarer:

Marielle sa...

haha naaaw låter riktigt underbart! och du är söt om någon! <3

Bea sa...

aa det va riktigt underbart också :D
naw tack, du e! ;) <3