Leta i den här bloggen

söndag, september 05, 2010

Man kan om man vill

Ännu ett inlägg men det blir så med händelselösa söndagar. :P Kom precis in efter en joggingtur och idag va det jobbigt det måste jag erkänna. Jag tog mig igenom hela alltet på ren viljestyrka för kroppen va inte ett dugg med på noterna idag så jag fick tvinga den. xD
Hade jag inte klarat av det utan tagit en paus när det kändes tungt så hade jag blivit förbannad på mig själv men nu e jag nöjd med insatsen :D

Jag behövde bara skriva av mig lite. Nu ska jag ladda batterierna med mat så att jag får ny energi till att göra läxor. Materialkunskap och mönsterkonstruktion e det som väntar vilket e roliga ämnen så det ska nog gå.

Ibland så älskar jag slappa söndagar!

På tal om viljestyrka; här är någon som verkligen hade det

Inga kommentarer: