Leta i den här bloggen

torsdag, september 16, 2010

I'm so glad I made it! :D

Ligger lite efter med bloggandet men har inte orkat. Det har varit pluggande inför prov och sen eftermiddagskurs och grejer så därför har det inte blivit av. Idag var det i alla fall det fruktade orienteringsprovet som jag har haft panik för i ett år ungefär så nu är jag riktigt lättad att det e över. Jag tog 8/10 kontroller på 1 timme och 51 min så jag är nöjd (även om det inte blev ett VG) för jag gjorde mitt bästa och mer kan man inte göra. Jag trodde ju inte att jag skulle klara att ta någon kontroll själv xD fick såklart hjälp på några utav Louise och Frida men men :P

Jag är verkligen fascinerad över Fridas insats idag! Hon var förkyld och allt men tog ändå alla 10 kontrollerna (!) och gjorde det på 1 timme och 45 min! :D helt otroligt va duktig du e sötnos! :D

Skolfoto imorn då och jag vet inte vad jag ska ha på mig ^^ Det står mellan dessa tre alternativen:


Svart tröja med draperade axlar, grön tröja med knäppslå eller en randig kofta?



Frukost framför tvn e mysigt =) det hade jag, Josefina och Elliot i söndags :D

4 kommentarer:

Louise sa...

Den svarta är grymt snygg med ett fint halsband som jag vet du har massa och snygga jeans :D :D :D <3

Frida sa...

tycker samma som louise ;) eftersom hon e bäst!!! :D<3

tack för den gulliga kommentaren!!! du måste oxå vara stolt över dig själv!!! <33

Marielle sa...

hahhahahh du vet vad jag tycker :DD den randiga med de linnet samt dina snygga byxor från jc ;)

Bea sa...

ni ger mig beslutsångest nu sötnosar men jag e glad att ni delar med er av era åsikter :D
mm jag hade tänkt ha de jeansen och sen får vi se vad det blir till xD Om jag ska ha den svarta var min tanke ett halsband till ;) you girls know me.

Yeah det vet jag Marlo och det e snyggt också så kan inte bestämma mig ^^

Frida: klart, du va ju grym! ;) aa jag e nöjd får jag säga :D <3