Leta i den här bloggen

måndag, september 13, 2010

I'm walking on sunshine

Ingen uppdatering på några dagar jag vet, å blir inga bilder nu heller xD
Hade det gött på Skaftö som vanligt och hann med en släktmiddag igår. Träffade bl.a. min moster och morbror som varit å seglat i medelhavet i 3 år men som kom hem förra helgen. Sen har vi tagit det ganska lugnt. Gick en promenad i lördags och min tokstolle till kusinbarn badade! :O jag som frös på land...

Hade en himla rolig matrast today, flummiga som tusan. Gjorde bort mig lite också såklart haha ^^
När jag kom hem förut hoppade jag i träningskläder och sprang min runda. Gick helt okej, varken bra eller dåligt. Vaknade halv fem imorse (hos kusinen med fam) och kunde inte somna om så nu ska jag nana för att orka med morgindagens prov i materialkunskap om ull. Vill verkligen att det ska gå bra! Ska ställa klockan lite tidigare så att jag kan plugga lite imorn morgon också haha.

Godnatt mina prinsar och prinsessor! :D

2 kommentarer:

frida sa...

den sms grejen var sååå sjukt skoj!!! och dagens ;) :DDDD <3

men kunde ju itne skriva hela ;) skulle tagit ett tag isf ;)

Bea sa...

hahaha ajjemän! jepp ;)
iofs ^^ <3