Leta i den här bloggen

tisdag, september 21, 2010

Spanglish

Jag har pratat en stund med mitt äldsta kusinbarn Hampus i telefon och hjälpt honom med hans spanskaläxa för han hade glömt boken i skolan. Det var siffror och färger så det var lätt :D
Nu har jag hållt på med min engelskaläxa lite och den var inte heller så svår faktiskt.
Jag e taggad på keramiken imorn, tror att vi ska få börja ringla =) ska bli kul att få göra typ nån skål, mugg eller likanande som man kan använda sen :D

Sista sömnadslektionen idag gick superbra faktiskt. Gjorde jeansgylfdetaljen vilket var riktigt roligt. En av ettorna sa "shit, sådär kommer inte jag kunna sy" och jag sa att jag kände likadant när tvåorna gjorde den detaljen förra året och att hon visst kommer klara det (man har lärt sig en del nu ändå ^^) Hon sa att jag kunde få göra den åt henne hahaha

Sen blir det Idol (+ te och stickning såklart som värsta tanten ;)

Dagens inspirationsbilder:

RANDIGT!!!! :D


body från Monki, har kollat på den när jag varit där och den e snyggt etnomönstrad. Som Marielle sa igår när hon såg bilden "hon gör sig bra på bild"


Hela outfiten, älskar det!

6 kommentarer:

frida sa...

Nice att du kan hjälpa honom då!! :D
Vart hittar ni alla fina bilder på de killarna och henne? :P Vill oxå kolla (A)

sv: sluta kalla mig sötnosen. (a) <33

tant wannabeen sa...

just det: VI MÅSTE STICKA SNART!!! vill oxå känna mig som värsta tanten!!! :O Fusk ju!!! <3

:D sa...

sv: tack :) ska söka diretk!!!
nej xd det e jag itne!!!!

hahahaha ;)men det e gulligt att vara tanter som stickar!!!! :DDD<3

hippi sa...

sv: hittade inte :(
neee :(
totally!!!! :DDD<3

happi sa...

sv: joo :) din länk funkade!! :)
NEEEE!!
:DDDDD Gangsta!!<3

Marielle sa...

ahahha, vilka roliga namn ni har xD
aaw fräääckt! ;D aaa, outiften är asball! <3