Leta i den här bloggen

torsdag, september 23, 2010

A day off


Bild från 6 september i år tagen av Frida :D Ser lite korta ut kanske eller så e det så det e ^^ och ja, blå är min favoritfärg xD


Ledig idag vilket är skönt men förvirrande för det känns nästan som söndag eftersom det är skolan imorn igen xD

Igår var det ingen keramik så jag, Louise och Lisa satt på Sinclair i nästan 3 timmar (jag väntade på Marielle och Johanna för vi skulle till engelskan tillsammans) och vi hade riktigt kul. Kollade lite på Louise dator, pratade, dansade m.m. ^^ Sen gömde vi oss när Frida, Marielle och Johanna kom ut från skisstekniken. Ska tilläggas att vi gömde oss jättedåligt, typ hukade oss och jag höll en bok framför ansiktet. Vi va inte tysta heller precis utan skrattade men ändå märkte dom oss inte vilket gjorde det hela ännu roligare! De började gå åt andra hållet och jag trodde dom skämtade med oss men sen vände sig om och såg oss som tur var xD

Idag får vi se vad som händer, ska antagligen springa, plugga och STICKA!! :D

För övrigt lyssnar jag på låten Krama dej av Björn Skifs hela tiden för den e så gooo =) Den e med i filmen "Sommaren med Göran" också som e så sjukt rolig ^^

Streetstyle bilder igen (älsakr den näst sista outfiten!), tycker det är roligt att kolla på. Men den här gången är det inte Stockholm streetstyle utan från en annan huvudstad. Kan ni gissa vilken? Det finns en ledtråd om ni är riktigt uppmärksamma ;)





1 kommentar:

maaaaaaaaaaaaare sa...

Hm, både den danska och norska flaggan fanns ju med på en bild och t.om. ett namn men jag har ingen anign O: hahaha <3