Leta i den här bloggen

fredag, oktober 01, 2010

an unexpected suprise

När jag var i skolan imorse (började ju tio i elva men va inne vanlig tid ändå) så ringde Josefina och undrade om jag ville ha min APU på Pondus. Jag svarde typ att bara jag får nåt så e jag glad och sen sa hon att hon skulle ringa Lotta Kleveros (som hon känner och som jobbar där)på direkten. Så gick det en stund och så ringde hon tillbaka. Lät besviken och sa att jag inte fått nån plats... Sen innan jag hann reagera nästan så skrek hon lyckligt att jag HADE fått hahaha så då blev jag såhär; nä e det sant? Lotta hade tydligen praktiserat hos mamma när hon jobbade på Vero Moda i Uddevalla så nu blir det nästan som en gentjänst eller vad man ska säga ^^

Nu har ju Rosa bandet månaden börjat och fick syn på den här artikeln. Det är tur att det finns mammografi men det borde införa nåt liknande för män (pappografi?) eftersom många drabbas av prostatacancer...
Måste köpa årets Rosa band känner jag!


På cancerfondens hemsida stod det såhär: "Det finns de som aldrig tröttnar på Rosa bandet - kampanjen, de kallas anhöriga"

Inga kommentarer: