Leta i den här bloggen

söndag, januari 30, 2011

Tänk vad lite färg kan göra...

När jag ändå färgade håret passade jag på att färga ögonfransarna och ögonbrynen också :P Eftersom vi ska till badhuset denna veckan kändes det gött att få gjort det ^^


Jag bjuder på den här världens mest osmickrande bild bara för att ni ska se skillnaden på före och efter... (och ja, jag e lika död som jag ser ut xD)


Och såhär blev det! Vet inte om man ser nån skillnad men men xD



Glömde berätta att det va en massa vatten i tvättstugan igår, inget vidare... Pappa och Anders åkte för att köpa propplösare och dängde i det i rören i tvättsugan, badrummet nere och köket. Det hjälpte som tur var men tvätten och det andra som stod på golvet i tvättsugan hade blivit blött... Så idag har pappa tvättat hela dagen för att få undan allt :P

1 kommentar:

Marielle sa...

sötis!
sv: i miss u too!!! verkligen verkligen verkligen!!!! <33