Leta i den här bloggen

måndag, januari 17, 2011

Happy go lucky! /PAPPA 49 ÅR IDAG!!! ^^




Är riktigt glad just nu! Saker tog sig en vändning I guess. Jag och Marielle drar till Torp imorn. Jag ska lämna in mitt CV till Pondus (och kanske några andra ställen också) och även kolla efter lite saker :P

Min yngsta faster ringde nyss och skulle gratta pappa men pratade även med mig och hon var avundsjuk på att vi ska till Beckmans på öppet hus på lovet, sa att hon kunde hänga med hahaha ;) Preliminärt så ska jag till henne, hennes man och mina kusiner alldeles efter jag kommit hem från Stockholm (kanske t.om. på onsdagen när jag ändå är i Göteborg) och få vara med henne en dag på hennes jobb :D Hon jobbar som inköpare (om jag inte missminner mig) på ett klädföretag så det ska bli jättekul och se vad dom gör för nåt. :D

Pratade även med min snart 3-åriga kusin i telefon och han e bara för söt! Han fattade att det var jag i alla fall hahahah. Han och 5-åriga bror hade fått ett lasersvärd och en laserpistol som dom sprang runt med hela tiden tydligen och den ena skulle sova med sitt lasersvärd. När min faster hade tagit bort det hade han vaknat mitt i natten och ropat att han skulle ha sitt lasersvärd xD UNDERBARING! :D

Fridas gamla goa bilder jag hittade som e tagna för ca ett år sen ;)







LOVE YOU ALL MINA GOINGAR!!! :D :*

2 kommentarer:

busunge sa...

Grattis till din pappa!! :) Söta bilder!! puss på dig min trollunge!<3

marrrre sa...

oooj! hälsa grattis, kanske lite sent men :(( haha.
aw, ett år sen redan, gud va snabbt det går. Älskar er, ni är underbara <3