Leta i den här bloggen

onsdag, februari 02, 2011

What to do when someone dies

Hade dubbel körlektion igår vilket var helt underbart! Fick stanna endast med kopplingen (dragläget), starta i backe med hjälp av handbroms, köra på landsväg (gustavsberg och vidare rakt fram ut på landet, 70-väg, panikbromsa och förklara vad vägmärken betydde, mörkerkörning i dimma) :D åh va skoj det va, kan inte fatta att det e jag som sitter bakom ratten bara xD

Nästa gång blir det mer regler och stadskörning :P

Innan körlektion va Frida gullig och väntade tills den började så vi gick och fikade på Lejas. Jag tog en smoothie och hon kladdkaka ;)

Idag vet jag knappt av vi gjort xD eller jo jag fick tillbaka mina jeans så är dom betygsatta och ligger i min garderob XD bild kommer när det är ljusare ute så att jag kan ta bra kort =) Sen hade vi eftermiddagskurs i engelska som vanligt och då gjorde vi ett gammalt nationellt prov: Reading. Har ingen aning om hur det gick xD

Imorn är det badhuset och klädsim som gäller hahahah ^^

Så himla mycket som jag saknar! "/








3 kommentarer:

Johaaanna sa...

sv. blev kära i dom med, tänk nu till jeans och sommarn till slitna jeansshorts!! :D looove! <3

bsunge sa...

dina jeans blev riktigt snygga!!! :DDD och det var bara skoj att stanna på stan med dig!!! speciellt och spana in killarna ;) på fiket :p

puss på dig min trolliga filur ^^<3

busunge sa...

sv: haha eller hur ;)

haha, men den va slajmig ;)))

det var ingen ansträngning :D det var bara skoj!!!! ja ;) dom satt och kollade på oss ibland i af ;) johao!!! det ska jag!!! :DDD

hahahahahhaha hällorna va skojsiga!! fast hade ju inga ;))) hahahah ;) men snart så ;))) ::DDDDD

hahahahaha vad e en mockagrunk???? puss min holländska asiat ;)<3