Leta i den här bloggen

tisdag, januari 04, 2011

Let it last forever

Firade nyårafton ungefär som förra året, alltså hos Jossan med hennes släktingar och detta året även en till familj som dom känner. Det blev riktigt lyckat men var ganska trött när vi gick och la oss vid tre. När vi skulle skjuta raketer så skedde en olycka för en box med 25 st eller vad det e blev riktad åt fel håll. Den välte och skjöt alltihop rakt mot ett hus. Som tur var var det ingen hemma men det kunde gått riktigt illa. Det som hände vad jag vet var att ett fönster till ett skjul gick sönder. Sen nästa dag när Jossans faster skulle ringa tanten som bodde där och säga att de naturligtvis skulle ersätta fönstret och komma ner till henne så sa tanten att hon skulle överväga att polisanmäla och grejer. Tyvärr var det inte den bästa att krossa fönster hos, hon är lite känd där för att vara sur... Hoppas det löste sig till slut i alla fall.

Hur jag såg ut på nyårsafton :P




Mi hermano fick champagne av pappa ^^



Sen åkte jag direkt vidare till Johan och Lidija. Johan jobbade men vi andra åkte till en backe och åkte pulka med hennes syskon med familjer och några andra som hennes syster kände. Det var riktigt mysigt =) När vi kom hem till dom passade jag Filippa och Dante ett tag så att Lidija kunde röja på vinden. Jag sov över och nästa dag åkte vi till Emaus så att dom fick rida och kolla på djuren. Jag är så glad att getterna var bakom galler för jag är livrädd för dom. Jag har getskräck xD

"minigrisen" Pigge ville bara sova xD



Mys hos ninisarna




Ridning i den djupa snön



Det var såklart roligare att bli dragen på pulkan än att gå ;)



sötnosarna


Sen igår åkte jag och pappa ner till Freeport i Kungsbacka och jag hittade ett par skor (var ute efter ett par eftersom mina andra har gått sönder och läcker in vatten xD) och en träningströja på rean :) Betalade 300 kr (ist för 800 kr) för skorna och 46 kr (istället för 145 kr) för t-shirten ^^


6 kommentarer:

Busunge sa...

Snygg du var!!! :D som vanligt!!!<3

sv: eller hur ^^ ;) ja :) DU oxå verkar det som!!? :D<33

Louise sa...

Sv: Tack bebis! :) Hahaa ja jag gjorde det, oj det var kul! :D Sa han något speciellt? ;) <3

LOU sa...

Sv: Hahaa okej härligt! ;) <3

Marielle sa...

hahah aaaaaaaw finis på bilderna från nyår!!
nice kap dessutom!
<3

busunge sa...

sv: jo oranget e fint ;) men detta blev lite fööör halloween ;))

hahah ;) high five på det!!! :DD

bankrånare :p den va riktigt bra!! :D

svsv: haha ;) eller hur. med mustasch!! ;) tack sötunge!!<3

busunge sa...

sv: eller hur ;))

bergakungen :P den bästa!!! :D

hahaha ;D eller hur, blev sugen ;) hahaha :p kanske ska ha så i skolan? ;) <33