Leta i den här bloggen

söndag, januari 23, 2011

Something happend on Skaftö hehehehe ;)

Hemkommen igen, har haft det mysigt som vanligt med underbara människor =)

Elliot hade kalas igår för han fyllde den nu den 20:e och här kommer en bild på den coola tårtan (kan inte ge nåt uttalande om hur den smakade men den va fin iaf ;) Bilden har antingen Christian eller Josefina tagit xD



Roligaste kommentaren idag måste ha varit när Daniel (som fick mig att tycka att EN Nightwish låt va riktigt bra = The carpenter) sa:
- Jag tror inte folk tänker på att vi e syskon om dom kollar snabbt eftersom du e mörk och jag ljus och har olika ansiktsform.
- Vad tror dom att vi e då?, svarade jag
- Tillsammans kanske men då e det bara fuck you!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH han e bara för rolig ibland men har seriöst tänkt likadant eftersom jag inte tycker att vi är lika xD

Och eftersom jag e bäst så har jag nu bokat nu tågbiljetter till Sthlm *stolt* eftersom de andra tågen blev inställda -.- xD E man vuxen så e man hehehehe

En sorlig sak är att min lilla älskling antagligen är sjuk och nog inte kommer bli bra igen... <333

1 kommentar:

mrarre sa...

OMG!!!! ÄLSKAR TÅRTAN!!!!!!
sv: indeeed!!
hahhahha i wish!! xD
ja du är så gryyyyym gummnan!!!! :DDD <3