Leta i den här bloggen

måndag, januari 24, 2011

Kompis det går bra nu (eller inte xD)

Hade körlektion efter skolan (påminnelse till mig själv är att även komma igång med teorin) och naturkunskapen va konstig som vanligt. Kelley fick en utskällning av våran lärare (hon blir aldrig sur annars) för att hon frågade efter papper xD

Körlektionen vet jag inte vad man ska säga om, gick ganska bra (missar ibland men va tusan liksom?) men slutade lite dåligt om man säger så... damn också! Det bästa var i alla fall att jag inte kör självständigt än men är på väg dit, snart alltså. Nu e det bara mängdträningen hemma som går kasst för pappa vill ju aldrig köra med mig! :( Jag vill köra hemma för att träna och inte slösa lika mycket pengar på körlektioner men det går sådär med den planen :( Kan inte ha uppehåll nu heller för då tappar jag för mkt och då blir det som att starta om igen... "/ jaja vad vore en bal på slottet som Josefina säger hahah ;)

Efteråt gick jag till Åhléns för att köpa en efterlängtad ögonskugga hahahah :D
Den till vänster är min favoritduoskugga som jag använder i princip varje dag och den bredvid är den efterlängtade, ska testa den imorn och se om det e nåt att ha =)


Lite andra som jag har använt nån gång sådär, hade den guldiga högst upp i mitten och den gröna och blåa längst ner i hörnena på min födelsedag och de lila har jag använt nån gång ;)


Nu fick ni veta lite ointressanta grejer om ögonskuggor och här kommer en till: ska nämligen göra nåt nu som jag har längtat efter LÄÄÄÄÄÄNGE (och som verkligen e behövligt men antagligen inte kommer gå särskilt bra idag) ^^ Kan ni gissa vad? ledtråden är att jag fick saker till det i julklapp av Jossan som ska invigas idag :D

5 kommentarer:

Marielle sa...

kan gissa att det har ngt mer täning att göra??
(om jag svarar rätt är jag fan grym hahahhahahaha) <3

Anonym sa...

tränig*

Marielle sa...

TRÄNING***********

Louise sa...

Niceiga ögonskuggor!
Sv. Thihi tack gullunge! ;) <3

mrarre sa...

sv:sv: haah ja det var ju det, tagentbordet är frtf rostigt......
joggingtur ofc ;) <3333