Leta i den här bloggen

tisdag, januari 18, 2011

Sthlm biljetterna har landat i min brevlåda! :D

Gick bra med utdelningen av CV förut. Jag lämnade till Pondus, Lindex, Glitter, Vero Moda och Panduro hobby och den som lever får se om jag får nåt :P

Fick hem en rabattgrej från H&M och har ändå tänkt köpa lite saker så det va ju bara men lite beslutsångest på vad exakt jag ska beställa har jag... xD som vanligt med andra ord. Mycket att göra nu känner jag överhuvudtaget men det e ganska gött ändå ;)

dessa e jag nästan säker på men frågan är...



... om jag ska köpa något av dessa också?





Bara mönstrade grejer nu såg jag hahahahah

Men mest av allt skulle jag väl egentligen behöva en väska eftersom min andra e sönder xD

4 kommentarer:

Louise sa...

DU BESTÄLLER BYXORNA NU!!!
sv. tack min älskade busvän :D <3

Louise sa...

Sv: Men snälla söta bea du får sluta, beställ dem!!! <3

busunge sa...

sv: eller hur ;) ja sketa snyggt!! som vanligt ;)<3

busunge sa...

sv: haha, hoppas det ;) får se om jag använder dom sen ;)) fast dom ser bättre ut nu på kortet än i verkligheten xd kanske bara får vänja mig vid dom ;) <33