Leta i den här bloggen

söndag, januari 30, 2011

Tjohej, har inte orkat bloggat på ett tag men nu har jag inget bättre för mig xD
Hade gäster här fredag - lördag och det va mysigt. Gjorde inte så jättemycket, var ute på en promenad och lite sånt. De firade även mig och pappa (Daniel fick en present också men han va på kurs/läger) eftersom vi fyllt år. Jag fick detta som visas på bilden nedanför. Smycken och garnnystan :D Funderar på att göra en go randig halsduk av dom. ;)




Idag har jag strukit kläder och gjort mönsterkonstruktionsläxan. Skulle egentligen ha övningskört lite också men känner mig inte helt hundra (är förkyld och känner mig seg) så tyckte inte att det va en så bra idé. Får ta det nästa helg eller nåt istället.
Måste plugga lite på materialkunskapen, det är lite svårt bara eftersom jag inte vet exakt vad man ska plugga på... :(

Ser så skabbig ut, hade egentligen behövt klippa mig men funderar på om jag ska ta och färga håret idag. Det är ju bättre än inget iaf xD

Inga kommentarer: