Leta i den här bloggen

måndag, januari 17, 2011

Not normal

Allvarligt talat, vrf blir jag nervös för allt och inget hela tiden??!!! Måste va nåt fel xD Kan man öva bort en del av det på nåt sätt eller? :O

Hade körlektion förut idag och det gick ganska bra tkr jag =) Fick köra på Bleket, Dalaberg och Hovhult så bara det va framsteg hahahahah ;) Bokade in 2 nya tider till nästa vecka också. Det roligaste va ju att jag pratade med Daniel förut och då hade han bokat in körlektionen efter mig på måndag med samma körlärare, det råkade bara bli så xD lyckat om man säger så ^^

2 kommentarer:

Marielle sa...

hahahhaha gumman du e så sööt! xD

sv: men eller huuuur!!!!! avsom!!!!!!! jag veeet, hahahhahahah tänk om den vart längre, då hade den faktiskt funkar!! xD naw sötdu är då! hhahahaha, du är snyyygggbea! :*

Marielle sa...

min svenska </3