Leta i den här bloggen

måndag, januari 10, 2011

Mot mitt mål ;)

Soft dag today, bilder kommer imorn för nu orkar jag inte men hade endast 2 lektioner och sen slutade vi tjugo över elva. Gick och åt mat med Frida, Louise och Josefine och sen ville Frida att jag skulle följa med till Einars för att boka körlektion. Det tyckte jag var kanon för då passade jag på att göra det också när jag öndå var där. Så imorn och på måndag blir det. Känns lite läskigt för det var längesen jag körde nu men det är ju bara min andra och tredje lektion så jag hoppas inte dom förväntar sig för mycket? ;O

Frida ska ha sin första imorn kvart över sju på morgonen och är säker på att det kommer gå super =)

Sen gick vi till Frisörskolan för hon ville boka en tid men det var stängt så vi bestämde oss för att gå hem till henne (jag väntade på att pappa skulle sluta jobbet vid två) men såg en skylt där det stod drop in och klippning 200 så frågade om hon skulle ta där och så blev det :D

Hon blev en tuff brud i lyxförpackning när hon va klar ;)

Sen åkte jag och pappa ut till Grunnebo garn för har för tillfället 9 st stickbeställningar för tillfället ^^ Så jag kände att det var dags att sätta igång helt enkelt och här ser ni de jag köpte.

Om du ser det här Josefina så undrar jag om de mörkblå mellerade (i mitten till vänster) funkar till Roberts strumpor? ;)

3 kommentarer:

busunge sa...

riktigt soft början på terminen ^^ Tack för att du följde med gullunge!! :D

hoppas på att det ska gå bra :)

sicken tur att du såg skylten :DD annars skulle det inte blivit någon klippning, hahahahahaha, kul hon var!! 25 xd haha,

hahahahahahahha kul att du skrev det!! och kul att det började spels när jag satte på musiken!! ;) haha :D

fina garner :) och nu har jag börjat på framsidan ^^ hoppas bli klar med den denna terminen ^^ omöjligt? :p <33

marriellllll sa...

haha ty ;))) fatta inte vem 'trollunge' var först hahahahhahahah trodde det var du-vet-vem (EJ VOLDEMORT) så blev så jävla rädd xD XD XDXD
om att jag hade superkrafter och träffade messi. typ. :) <3

Öbon sa...

Det blir jättebra, det är du som bestämmer..,;) KRAM <3