Leta i den här bloggen

måndag, januari 24, 2011

Insikt...


Jag har kommit på att musik verkligen är en trygghet för mig. Har växt upp med det (pappas största intresse är musik om man säger så för er som inte visste det...) och när jag var liten kunde jag inte somna utan det. Så när pappa jobbade sent så satte jag & Daniel på hans stereo med hans musik så att det lät som vanligt i huset och vi kunde somna. ^^ Så sammanfattningsvis så gillar jag en del av det pappa lyssnar på och mamma lyssnade på men har förstås en egen musiksmak också hahaha ;) peace out!

2 kommentarer:

busunge sa...

Du verkligen så söt som du ser ut att vara!!! jättegulligt att ni satte på musik på kvällen!! brukade jag oxå göra hos pappa när han jobbade sent, eller tv:n ;) musik är verkligen en bra lugnande och skönt att ha på både om man e ensam eller med massa andra folk :)<33

Marielle sa...

aaw fy vad söt bild! xD
sv: hahah bea det handlar inte om deet xDDDDDDDD <33